همشهری آنلاین: تیم بسکتبال ذوب آهن عصر روز دوشنبه (8 اسفند) در دیداری مهیج و زیبا موفق شد تیم فولاد ماهان اصفهان را مغلوب نماید.


این دیدار که در سالن مخابرات اصفهان برگزار گردید دیدار معوقه از هفته هفدهم لیگ برتر بود.

در این مسابقه که از سرعت و کیفیت بالایی برخوردار بود، جواد داوری از ماهان با کسب 27 امتیاز و لورن وودز از ذوب آهن با کسب 25 امتیاز بهترین یاران تیم خود بودند.

این مسابقه با حساب 82-76 به سود ذوب آهن خاتمه یافت تا این تیم یک پله در جدول صعود نماید. فولاد ماهان نیز با این شکست همچنان در مکان دوم قرار دارد.

همچنین برای تعیین مقام‌های نهم تا دوازدهم دو دیدار برگزار شد که در زنجان تیم همیاری این شهر موفق شد جهش ترابر قم را شکست دهد و در شیراز جدال دو تیم لوله آ.اس شیراز و پویای تهران با نتیجه 47-76 به سود لوله آ.اس خاتمه یافت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، لیگ برتر باشگاه‌های کشور روز پنجشنبه (11 اسفند) با انجام سه دیدار پیگیری شد و طی آن تیم‌های مهرام، فولاد ماهان و پویا بر حریفان خود چیره شدند.

در اصفهان تیم فولاد ماهان میزبان پتروشیمی ماهشهر بود که این دیدار با نتیجه 73-80 به سود میزبان خاتمه یافت. با انجام این بازی پرونده هر دو تیم در رقابت‌های مقدماتی بسته شد. فولاد ماهان با کسب 40 امتیاز در مکان دوم قرار گرفت و می‌بایست در بازی‌های پلی‌آف به دیدار حفاری ملی اهواز برود. پتروشیمی ماهشهر نیز با کسب جایگاه ششم باید برای شناسایی حریف خود در پلی‌آف منتظر بماند تا تکلیف تیم سوم مسابقات مشخص شود.

دیدار دو تیم همشهری مهرام و دانشگاه آزاد هم در سالن آزادی انجام شد که مهرام همانند دیدار رفت موفق شد دانشگاه آزاد را شکست دهد و بیست و یکمین برد متوالی خود را کسب نماید. این دیدار با نتیجه 100-77 به سود مهرام خاتمه یافت. هر دو تیم یک بازی معوقه دیگر دارند. مهرام قهرمانی خود در دور مقدماتی را از چند هفته قبل تثبیت کرده بود ولی دانشگاه برای رسیدن به رده سوم هنوز امیدوار است.

دیگر دیدار روز پنجشنبه بازی دوم تیم‌های پویای تهران و لوله آ.اس شیراز برای مقام‌های نهم تا دوازدهمی بود که با برتری تیم پویا همراه بود. تیم پویا موفق شد حریف خود را با نتیجه 69-77 شکست دهد و تکلیف برنده نهایی مسابقه را به بازی سوم بکشاند. دیدار سوم این دو تیم به دلیل تفاضل گل بهتر تیم لوله آ.اس، در خانه بسکتبال شیراز برگزار خواهد شد.

طبق اعلام سازمان لیگ این دیدار روز دوشنبه 15 اسفندماه خواهد بود.

 

کد خبر 162382
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز